2011. június 14., kedd

Rönkfa a fürdőszobában is

Nagyon sokáig törtem a fejem azon, hogy milyen lenne legjobb fürdőszobai mosdó szekrényke. Számos lakberendezési újságot és internetes oldalt átnéztem, de valahogy hosszú ideig nem találtam rá a megfelelőre.
Egyszer egy barkácsáruházban megláttam ezt a pultba süllyeszthető mosdókagylót, és hirtelen megszállt az ihlet: gyorsan át is szaladtam a faárus részlegre, ahol a megfelelő munkalap megtalálása után már össze is állt álmaim fürdőszoba pultja. Szabálytalan, íves kivágása egyfajta természetességet sugároz, nem is beszélve a rönkfa lábról. Alul is egy íves kivágású polc kínál bőséges rakodóteret. Az alsó polcot egy kockás függönyke takarja, amit egy rugalmas műanyag rúdra lett felfűzve.

Végre elkészült a pult. Természetességével olyan kellemes melegséget kölcsönöz a fürdőszobának. Már csak az nem tetszett az összképben, hogyha megfordultam, a csempével borított kád hideg látványa fogadott. Következő utam a barkácsáruházba a lambériákhoz vezetett, és addig fúrtam-faragtam, hogy nemsokára egy kellemes kis faborítást kapott a kád. Kültéri zselés lazúrral kezelve kimondottan jól bírja a ráfröccsenő (kis ebihalaimnál olykor-olykor rázúduló...) vizet. Persze az álom egy ilyen fürdődézsa, de jobb híján a kis faborítású kádunk is megteszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése