2012. május 4., péntek

Cserépkoszorú - nyári öltözékben a kertkapu

Amióta megláttam valahol egy hasonlót, azóta él bennem a vágy, hogy készítsek egy cserépkoszorút, aminek egy-egy mini cserepében kis sziklakerti növények üldögélnek. Végre beszereztem a hozzávalókat, és az egyik forró májusi délután örömére úgy döntöttem, hogy itt az ideje, hogy nyári stílusba öltöztessük a kertkaput. 
Csak nekirugaszkodni volt nehéz, de közben rájöttem, hogy az egész nem is olyan bonyolult. A különböző méretű cserepeket egy kreatív boltban szereztem be, és vékony dróttal tekergettem rá őket a koszorú alapra, ügyelve arra, hogy a 4 legnagyobb méretű lehetőleg felfelé álljon, merthogy abba ültetni is akartam valamit. 

És hogy teljes legyen a kép, a mini cserepek alatt két óriás társuk áll őrséget a kertkapu két oldalán. Levendula és egy kis sziklakerti futó került bele, és a beszúrható táblácskákon felavattam új szerzeményemet, a foszforeszkáló festéket (a felirat tényleg világít a sötétben :-) )




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése